Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα θεωρείται αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) πλήρων ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, απαιτείται το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να περιέχει όλα τα πρωτότυπα (όχι αντίγραφα) έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παραλαβή αυτού (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ύψος της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται ως προς την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος (εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής).
Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, θα πραγματοποιείται αντικατάσταση του εν λόγω είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με δυνατότητα επιλογής από τον πελάτη άλλου καινούργιου προϊόντος με συμψηφισμό τιμής ή καταβολής της διαφοράς, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αξίας του προιόντος.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ από το σημείο εκείνο. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, η καταβολή του ποσού θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ προς τον πελάτη.
Τα έξοδα αποστολής, τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας ή σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα που διατηρεί η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ με το εμπορικό σήμα Xenarios Tiles πανελλαδικώς.
Επιστροφές Πλακιδίων
Σε περίπτωση επιστροφής πλακιδίων, θα πρέπει τα κιβώτια να είναι ακέραια καθώς και τα πλακίδια στην κατάσταση παραλαβής. Σε αντίθετη περίπτωση τα κιβώτια δεν θα γίνονται δεκτά.
Στην περίπτωση τοποθέτησης των πλακιδίων εκ των υστέρων ουδέν λάθος θα αναγνωρίζεται.
Έπιπλα Μπάνιου στις διαστάσεις του πελάτη
Έπιπλα μπάνιου τα οποία έχουν δημιουργηθεί κατά παραγγελία στα μέτρα του ΠΕΛΑΤΗ δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή μόνο στην περίπτωση που τα μέτρα είναι διαφορετικά από τα προσυμφωνηθέντα και σε αυτή την περίπτωση η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα αναλάβει πλήρως την αντικατάσταση του επίπλου με νέο στις σωστές διαστάσεις.
Υδραυλικά είδη και είδη κρουνοποιΐας
Στα υδραυλικά είδη γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος μόνο σε περίπτωση μη καλής λειτουργίας αυτού. Επιστροφές αυτών θα γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγορά τους.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞΟΔΑ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ή ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΩΝ